Onko IFS Remote Assistance kenttähuollon tulevaisuus?
Kenttähuollossa ei ole ennenkuulumatonta, että vastaan tulee haasteita, joissa tarvitaan apua oikeiden varasosien selvittämiseksi, neuvoja kokeneemmalta teknikolta asennuksen suorittamiseen tai kouluttaa henkilöstöä ilman fyysistä läsnäoloa; IFS Cloud -järjestelmästä löytyy näihin ratkaisu.
IFS Cloud -järjestelmä pitää sisällään laajasti moderneja ominaisuuksia ja toiminnallisuuksia, joista yksi on erityisesti huollossa- ja kunnossapidossa käytettävä IFS etätukitoiminnallisuus (Remote Assistance), joka mahdollistaa lisätyn todellisuuden käytön osana interaktiivista etätukea. Etätukitoiminnallisuus on erityisen tehokas ratkaisu yrityksille, jotka tarjoavat asiakkailleen huolto- ja kunnossapito palveluita, ja tavoittelevat korkeaa asiakastyytyväisyyttä palveluissaan. Monelle palvelukeskeiselle yritykselle toiminnallisuus mahdollistaa liiketoimintamallin palvelullistamisen seuraavalle tasolle.
Etätukitoiminnallisuus on IFS Cloud -järjestelmään täysin integroitu ratkaisu, joka toimii työpöytäsovelluksen lisäksi myös mobiililaitteilla. Toiminnallisuuden avulla voit helposti yhdistää teknikot tai asiakkaasi videopuhelun välityksellä missä ja koska vain soittamalla ERP:stä löytyvän kontaktilistan henkilöille tai valmiiksi määritellyille asiantuntijaryhmille. Työtehtävien tiedot välittyvät suoraan vastaanottajalle saapuvissa puheluissa. Kun puhelu on yhdistetty halutuiden henkilöiden välillä, avun saanti ja antaminen on helppoa näyttämällä tai osoittamalla ongelmaa. Puhelun aikana voit ottaa tapahtumasta kuvia, jakaa kuvia ja dokumentteja, zoomata kuvaa, tallentaa videon ja kommentoida. Puheluiden lokitiedot jäävät järjestelmään ja videopuhelut ovat katsottavissa seuraavat 60 päivää.
Katso video ja tutustu lisää IFS Cloud -järjestelmän etätukitoiminnallisuuteen: